Profesioniștii contabili pot transmite cererile de înregistrare la Registrul Comerțului pe baza împuternicirilor sub semnătură privată

Persoanele care au calitatea de expert contabil, respectiv de contabil autorizat vor putea proceda la transmiterea, în principal, prin mijloace electronice, a cererilor de înregistrare în Registrul Comerțului și a documentelor aferente, doar pentru profesioniștii înregistrați în Registrul Comerțului, în baza împuternicirilor sub semnătură privată, emise de reprezentanții profesioniștilor și acordate în conformitate cu contractul de prestări servicii de contabilitate, informează Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), într-un anunț publicat pe site-ul instituției.

Cererile transmise prin mijloace electronice „vor avea încorporată, atașată sau logic asociată semnătura electronică emisă în condițiile Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, cu modificările și completările ulterioare”, se precizează în anunțul citat.

Potrivit reprezentanților instituției, împuternicirea va cuprinde numărul și data de înregistrare a contractului de prestări servicii de contabilitate.

Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul ONRC.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)